ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI FIRMY

MIEJSCE

Wrocław
KOSZT SZKOLENIA

890 PLN netto

KORZYŚCI
  • Omówienie modeli budowania relacji z kluczowymi klientami oraz badania potrzeb i wyzwań firmy,
  • Omówienie stosowanych przez uczestników metod segmentacji klientów i wyboru kontrahentów strategicznych – analiza doświadczeń.
  • Poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli segmentacji klientów,
  • Przeanalizowanie zasad wyliczania zyskowności klienta w czasie w wersji podstawowej i rozszerzonej, na podstawie własnego portfela klientów,
DLA KOGO SZKOLENIE
  • Dyrektorzy i kierownicy sprzedaży,
  • Menedżerowie odpowiedzialni za obsługę klientów strategicznych firmy,
  • Specjaliści ds. obsługi kluczowych klientów,
PROGRAM SZKOLENIA

1. Kim dla firmy jest KAM? – definicja i wartość dla organizacji

  • realizacja celów firmy, a relacje z kluczowymi klientami
  • dlaczego inwestować w klientów strategicznych?
  • stały klient – wartość, szanse, zagrożenia,
  • lojalność klienta, a zysk firmy,
  • rodzaje kosztów obsługi klientów strategicznych,
  • modele pomiaru zadowolenia klienta,

 

2. Jak rozpoznać klienta kluczowego?

  • skuteczna segmentacja – metody,
  • cechy charakterystyczne klientów kluczowych,
  • pożądane cechy klientów docelowych,
  • portfel klientów docelowych,

 

3. Obsługa klientów kluczowych z punktu widzenia menedżera

  • współpraca z podwładnymi oraz innymi działami firmy w obszarze obsługi klienta,
  • co dla klienta jest najważniejsze? – identyfikacja obszarów,
  • co jest dla Ciebie najważniejsze? – identyfikacja obszarów,
  • jak doskonalić obsługę klienta kluczowego? – ustalenie wysokich standardów,

 

4. Analiza klienta kluczowego

  • kultura organizacyjna i jak ją rozpoznać,
  • kto decyduje o zakupie, czyli identyfikacja wszystkich osób decyzyjnych,
  • decyzje nieformalne – kto je podejmuje u klienta?

 

5. Relacje z klientami kluczowymi

  • pozytywne relacje – utrzymywać za wszelką cenę?
  • dlaczego ważna jest identyfikacja potrzeb i wyzwań stojących przed firmą klienta?
  • budowa lojalnego portfela klientów,
  • plan zarządzania portfelem klientów własnej struktury sprzedaży,
FORMA SZKOLENIA

1-dniowe warsztaty

TRENER

Lech Dworaczyński – jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych jak i pojedynczych handlowców. Nadal czynny zawodowo menedżer sprzedaży, odpowiadający za wyniki sprzedażowe organizacji, jak i kariery zawodowe podwładnych handlowców. Swoje poglądy, przemyślenia w obszarze procesów sprzedażowych i szeroko pojętej obsłudze klienta od kilku lat umieszcza na na portalu www.menedzersprzedazy.pl oraz na blogu www.dworaczynski.pl

MASZ PYTANIA?

Wyślij wiadomość