WSPÓŁPRACA MENEDŻERA SPRZEDAŻY Z PODWŁADNYM

MIEJSCE

Wrocław
KOSZT SZKOLENIA

890 PLN netto

KORZYŚCI

Omówienie i przećwiczenie sprawdzonych, efektywnych metod współpracy menedżera sprzedaży z podwładnymi, standardy aktywności zawodowej w odniesieniu do menedżera, podwładnego, klientów. Zwrócenie uwagi na typowe błędy wynikając z rutyny, błędnych założeń i doświadczeń z przeszłości.

DLA KOGO SZKOLENIE

Menedżerowie sprzedaży, bezpośrednio odpowiedzialni za wykonanie planów, rozwój podwładnych i właściwą ścieżkę własnej kariery zawodowej. Warsztaty dla tych co wolą uczyć się na błędach innych, zdobywać doświadczenia poprzez wymianę poglądów z innymi doświadczonymi menedżerami, rozumiejących istotę czynnika czasu w pracy zawodowej.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Każdy ma prawo do dobrego szefa
– po co menedżer jest potrzebny swoim podwładnym,
– za co jest wynagradzany menedżer,
– dlaczego ludzie mają pracować u Ciebie,
– zakresy odpowiedzialności Menedżera Sprzedaży wobec firmy, podwładnego, klienta,

2. Fundamenty efektywnej współpracy z menedżerem
– po co zatrudniłeś ludzi do zespół,
– kontraktowanie zasad współpracy,
– trudne aspekty uczciwej komunikacji,

3. Ustalenie i egzekwowanie standardów pracy podwładnego
– ludzie kopiują swojego szefa – jaki jest właściwy standard działań menedżera,
– czego podwładni muszą się uczyć od menedżera,
– dla kogo i po co ustalać standardy pracy,
– plany naprawcze – metody skutecznego wdrażania, typowe błędy,
– jak mierzyć spełnianie standardów przez podwładnego,
– jak planować osiąganie celów przez podwładnego,

4. Planowanie i rozliczanie czasu pracy podwładnego – najważniejsze zadania menedżera sprzedaży
– aktywności zawodowe a wyniki,
– kluczowe mierniki aktywnościowe,
– aktywności podwładnego a aktywności menedżera,
– zastosowanie statystyki w planowaniu,
– metody analizy kluczowych aktywności,
– czy zarządzanie aktywnością wystarcza,

5. Postęp i rozwój podwładnego – zwiększenie jego efektywności
– teoria ograniczeń Goldratta – ograniczenia efektywności poprzez „wąskie gardła”,
– sprawdzone metody redukcji „wąskich gardeł” u podwładnych,
– sposoby maksymalizacji poziomu wydajności z każdego „wąskiego gardła”,

6. Praca w terenie z podwładnym
– zakres treningu/coachingu z podwładnym w terenie,
– jakie cele możemy osiągnąć poprzez wspólną pracę u klientów,
– formy komunikacji informacji zwrotnej,
– korzyści z pracy w terenie,

7. Analiza obecnych standardów pracy menedżera
– jakie standardy zachowań i aktywności obowiązują w Twoim dziale sprzedaży ,
– co powinno ulec zmianie,
– jak wprowadzić niezbędne zmiany,
– jakie pułapki procesu zmiany mogą mieć dużą siłę destrukcyjną,

8. Wybrane problemy menedżerów sprzedaży
– rynki docelowe a końcowe efekty działalności handlowca,
– zarządzanie „gwiazdami” w zespole,
– zarządzanie „młodymi” i „starymi” handlowcami,
– dlaczego niektórzy nie chcą sprzedawać więcej i zarabiać lepiej,
– czy są metody, zmiany takich postaw,
– wypalenie zawodowe – objawy, sprawdzone metody postępowań,

9. Przedsiębiorczość w sprzedaży

– koncentracja na ludziach, planach firmy, systemach zarządzania i postępowania

FORMA SZKOLENIA

1-dniowe warstaty

TRENER

Lech Dworaczyński – jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych jak i pojedynczych handlowców. Nadal czynny zawodowo menedżer sprzedaży, odpowiadający za wyniki sprzedażowe organizacji, jak i kariery zawodowe podwładnych handlowców. Swoje poglądy, przemyślenia w obszarze procesów sprzedażowych i szeroko pojętej obsłudze klienta od kilku lat umieszcza na na portalu www.menedzersprzedazy.pl oraz na blogu www.dworaczynski.pl

MASZ PYTANIA?

Wyślij wiadomość