WSPARCIE OBSŁUGI KLIENTA DLA LIDERÓW

MIEJSCE

Wrocław
KORZYŚCI
  • Wprowadzenie wysokich standardów obsługi klienta
  • Podniesienie jakości obsługi klienta w firmie
  • Wspieranie podwładnych w budowaniu relacji z klientem
  • Budowanie lojalności klientów
  • Wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy
  • Poprawienie jakości pracy działu obsługi klienta
DLA KOGO SZKOLENIE

Osoby związane z obsługą klienta, pracujące bezpośrednio z klientami oraz menedżerowie zarządzający działami obsługi klienta.

PROGRAM SZKOLENIA

Szczegółowy program dostosujemy do indywidualnych potrzeb klienta.

 

I dzień:

1. Trening w terenie

– standardy pracy w terenie

– etapy obsługi klienta w terenie

– obserwacja podwładnego w pracy w terenie

 

2.Standardy wsparcia strategii

– znajomość produktów i polityki firmy

– elementy komunikacji

– budowanie relacji biznesowych z klientem

 

II dzień:

 

1. Feedback

– określanie oczekiwanych rezultatów

– stworzenie kryterium oceny

– udzielanie informacji zwrotnej po spotkaniu

– samoocena podwładnego

– tworzenie raportu oceny na podstawie ustalonych kryteriów, rozmowa oceniająca

 

2. Rekrutacja

– budowanie profilu kandydata

– wybór CV

– rozmowa kwalifikacyjna

– referencje

TRENER

Lech Dworaczyński – jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych jak i pojedynczych handlowców. Nadal czynny zawodowo menedżer sprzedaży, odpowiadający za wyniki sprzedażowe organizacji, jak i kariery zawodowe podwładnych handlowców. Swoje poglądy, przemyślenia w obszarze procesów sprzedażowych i szeroko pojętej obsłudze klienta od kilku lat umieszcza na na portalu www.menedzersprzedazy.pl oraz na blogu www.dworaczynski.pl

MASZ PYTANIA?

Wyślij wiadomość