NOWY PODZIAŁ OBOWIĄZKÓW W ZESPOLE SPRZEDAŻOWYM
WARSZTAT

MIEJSCE

Czekanów koło  Ostrowa Wielkopolskiego

INWESTYCJA

1390 PLN netto

KORZYŚCI
  • Dowiesz się jak podnieść wydajność działu / zespołu sprzedaży, poprzez wdrożenie właściwego podziału obowiązków,
  • Poznasz nowe oczekiwania klientów,
  • Podniesiesz efektywność współpracy działów sprzedaży, marketingu i produkcji,
  • Dowiesz się jakie zmiany należy wdrożyć w funkcjonowaniu działu / zespołu sprzedaży,

GRUPA ODBIORCÓW

  • Właściciele firm, dyrektorzy handlowi, menedżerowie odpowiedzialni za wyniki sprzedaży w organizacji, obsługę klienta i działania marketingowe.
  • Wszystkie osoby, które aktywnie odpowiadają za wyniki sprzedaży w całej organizacji.
  • Wszystkie osoby zainteresowane rozwojem podwładnych oraz skierowaniem własnej kariery na właściwą ścieżkę zawodową

ZAKRES TEMATYCZNY

1. Dlaczego dotychczas najczęściej stosowany przez firmy model struktury zespołu / działu sprzedaży już się nie sprawdza?

– omówienie wybranych przykładów

2. Koniec ery „uniwersalnych żołnierzy”,

– podział obowiązków i specjalizacja pracowników,

3. Nowe oczekiwania klientów

– rosnące znaczenie nowych kanałów sprzedaży,

– efektywna współpraca działu marketingu i sprzedaży,

4. Jakie zmiany w funkcjonowaniu działów / zespołów sprzedaży wymusza na nas rynek w 2019 roku?

Każdy program dostosowujemy do indywidualnych potrzeb i wymagań naszych Klientów.

W przypadku zainteresowania, zapraszamy do kontaktu.

FORMA

2-dniowe warsztaty

TRENER

Lech Dworaczyński – jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych jak i pojedynczych handlowców. Nadal czynny zawodowo menedżer sprzedaży, odpowiadający za wyniki sprzedażowe organizacji, jak i kariery zawodowe podwładnych handlowców. Swoje poglądy, przemyślenia w obszarze procesów sprzedażowych i szeroko pojętej obsłudze klienta od kilku lat umieszcza na na portalu www.menedzersprzedazy.pl oraz na blogu www.dworaczynski.pl

MASZ PYTANIA?

Wyślij wiadomość


[recaptcha]