Zmiany w zarządzaniu sprzedażą - nowy podział ról

Miejsce i Data

Wrocław,

Koszt szkolenia

890 PLN netto

Korzyści

  • Dowiesz się jak podnieść wydajność działu / zespołu sprzedaży, poprzez wdrożenie właściwego podziału obowiązków,
  • Poznasz nowe oczekiwania klientów,
  • Podniesiesz efektywność współpracy działów sprzedaży, marketingu i produkcji,
  • Jakie zmiany należy wdrożyć w funkcjonowaniu działu / zespołu sprzedaży,

Dla kogo szkolenie

  • Właściciele firm, dyrektorzy handlowi, menedżerowie odpowiedzialni za wyniki sprzedaży w organizacji, obsługę klienta i działania marketingowe.
  • Wszystkie osoby, które aktywnie odpowiadają za wyniki sprzedaży w całej organizacji.

Program szkolenia

  1. Dlaczego dotychczas najczęściej stosowany przez firmy model struktury zespołu / działu sprzedaży już się nie sprawdza ?
  2. Koniec ery „uniwersalnych żołnierzy”,
  3. Podział obowiązków i specjalizacja pracowników,
  4. Nowe oczekiwania klientów,
  5. Rosnące znaczenie nowych kanałów sprzedaży,
  6.  Efektywna współpraca działu marketingu i sprzedaży,
  7. Jakie zmiany w funkcjonowaniu działów / zespołów sprzedaży wymusza na nas rynek w 2018 roku ?

 

Celem warsztatów jest  zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu zażądania zespołem / działem sprzedaży. Wszystkie zajęcia prowadzone są w formie warsztatów (ćwiczenia, case study, dyskusje).

Forma szkolenia

1-dniowe warsztaty

Trener

Lech Dworaczyński – jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych jak i pojedynczych handlowców. Nadal czynny zawodowo menedżer sprzedaży, odpowiadający za wyniki sprzedażowe organizacji, jak i kariery zawodowe podwładnych handlowców. Swoje poglądy, przemyślenia w obszarze procesów sprzedażowych i szeroko pojętej obsłudze klienta od kilku lat umieszcza na na portalu www.menedzersprzedazy.pl oraz na blogu www.dworaczynski.pl