Współpraca menedżera sprzedaży z podwładnym

Koszt szkolenia

890 PLN netto

Korzyści

Omówienie i przećwiczenie sprawdzonych, efektywnych metod współpracy menedżera sprzedaży z podwładnymi, standardy aktywności zawodowej w odniesieniu do menedżera, podwładnego, klientów. Zwrócenie uwagi na typowe błędy wynikając z rutyny, błędnych założeń i doświadczeń z przeszłości.

Dla kogo szkolenie

Menedżerowie sprzedaży, bezpośrednio odpowiedzialni za wykonanie planów, rozwój podwładnych i właściwą ścieżkę własnej kariery zawodowej. Warsztaty dla tych co wolą uczyć się na błędach innych, zdobywać doświadczenia poprzez wymianę poglądów z innymi doświadczonymi menedżerami, rozumiejących istotę czynnika czasu w pracy zawodowej.

Program szkolenia

1. Każdy ma prawo do dobrego szefa
- po co menedżer jest potrzebny swoim podwładnym,
- za co jest wynagradzany menedżer,
- dlaczego ludzie mają pracować u Ciebie,
- zakresy odpowiedzialności MS wobec firmy, podwładnego, klienta,

2. Fundamenty efektywnej współpracy z menedżerem
- po co zatrudniłeś ludzi do zespół,
- kontraktowanie zasad współpracy,
- trudne aspekty uczciwej komunikacji,

3. Ustalenie i egzekwowanie standardów pracy podwładnego
- ludzie kopiują swojego szefa – jaki jest właściwy standard działań menedżera,
- czego podwładni muszą się uczyć od menedżera,
- dla kogo i po co ustalać standardy pracy,
- plany naprawcze - metody skutecznego wdrażania, typowe błędy,
- jak mierzyć spełnianie standardów przez podwładnego,
- jak planować osiąganie celów przez podwładnego,

4. Planowanie i rozliczanie czasu pracy podwładnego – najważniejsze zadania menedżera sprzedaży
- aktywności zawodowe a wyniki,
- kluczowe mierniki aktywnościowe,
- aktywności podwładnego a aktywności menedżera,
- zastosowanie statystyki w planowaniu,
- metody analizy kluczowych aktywności,
- czy zarządzanie aktywnością wystarcza,

5. Postęp i rozwój podwładnego – zwiększenie jego efektywności
- teoria ograniczeń Goldratta – ograniczenia efektywności poprzez „wąskie gardła”,
- sprawdzone metody redukcji „wąskich gardeł” u podwładnych,
- sposoby maksymalizacji poziomuwydajności z każdego „wąskiego gardła”,


6. Praca w terenie z podwładnym
- zakres treningu/coachingu z podwładnym w terenie,
- jakie cele możemy osiągnąć poprzez wspólną pracę u klientów,
- formy komunikacji informacji zwrotnej,
- korzyści z pracy w terenie,


7. Analiza obecnych standardów pracy menedżera
- jakie standardy zachowań i aktywności obowiązują w Twoim dziale sprzedaży ,
- co powinno ulec zmianie,
- jak wprowadzić niezbędne zmiany,
- jakie pułapki procesu zmiany mogą mieć dużą siłę destrukcyjną,

8. Wybrane problemy menedżerów sprzedaży
- rynki docelowe a końcowe efekty działalności handlowca,
- zarządzanie „gwiazdami” w zespole,
- zarządzanie „młodymi” i „starymi” handlowcami,
- dlaczego niektórzy nie chcą sprzedawać więcej i zarabiać lepiej,
- czy są metody, zmiany takich postaw,
- wypalenie zawodowe – objawy, sprawdzone metody postępowań,

9. Przedsiębiorczość w sprzedaży

- koncentracja na ludziach, planach firmy, systemach zarządzania i postępowania

 

Forma szkolenia

1-dniowe seminarium

Trener

Lech Dworaczyński – jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych jak i pojedynczych handlowców. Nadal czynny zawodowo menedżer sprzedaży, odpowiadający za wyniki sprzedażowe organizacji, jak i kariery zawodowe podwładnych handlowców. Swoje poglądy, przemyślenia w obszarze procesów sprzedażowych i szeroko pojętej obsłudze klienta, od kilku lat zamieszcza na portalu www.menedzersprzedazy.pl oraz na blogu www.dworaczynski.pl