Wsparcie obsługi klienta dla liderów

Miejsce i Data

Wrocław

Korzyści

  • Wprowadzenie wysokich standardów obsługi klienta

  • Podniesienie jakości obsługi klienta w firmie

  • Wspieranie podwładnych w budowaniu relacji z klientem

  • Budowanie lojalności klientów

  • Wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy

  • Poprawienie jakości pracy działu obsługi klienta

Dla kogo szkolenie

Osoby związane z obsługą klienta, pracujące bezpośrednio z klientami oraz menedżerowie zarządzający działami obsługi klienta.

Program szkolenia

Szczegółowy program dostosujemy do indywidualnych potrzeb klienta.

 

I dzień:

1. Trening w terenie

- standardy pracy w terenie

- etapy obsługi klienta w terenie

- obserwacja podwładnego w pracy w terenie

2.Standardy wsparcia strategii

- znajomość produktów i polityki firmy

- elementy komunikacji

- budowanie relacji biznesowych z klientem

 

II dzień:

1. Feedback

- określanie oczekiwanych rezultatów

- stworzenie kryterium oceny

- udzielanie informacji zwrotnej po spotkaniu

- samoocena podwładnego

- tworzenie raportu oceny na podstawie ustalonych kryteriów, rozmowa oceniająca

2. Rekrutacja

- budowanie profilu kandydata

- wybór CV

- rozmowa kwalifikacyjna

- referencje

Trener

Lech Dworaczyński – jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą i obsługą klienta. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych jak i pojedynczych handlowców. Nadal czynny zawodowo menedżer sprzedaży, odpowiadający za wyniki sprzedażowe organizacji, jak i kariery zawodowe podwładnych handlowców. Swoje poglądy, przemyślenia w obszarze procesów sprzedażowych i szeroko pojętej obsłudze klienta, od paru lat umieszczał na na portalu www.menedzersprzedazy.pl, obecnie na blogu www.dworaczynski.pl