Rekrutacja – problem czy szansa na rozwój zespołu

Miejsce i Data

Wrocław - 16 listopad 2017r.

Koszt szkolenia

890 zł netto

Korzyści

- opanujesz najbardziej skuteczne techniki rekrutacji,
- dowiesz się jak odpowiednio przeprowadzić proces selekcji kandydatów,
- poznasz zasady przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej tak, aby zebrać rzetelne informacje o kandydacie i sprawdzić jego umiejętności,
- nauczysz się jak efektywnie weryfikować referencje i zrozumiesz wynikające z tego korzyści,
- poznasz typowe błędy popełniane w procesie rekrutacji.

Dla kogo szkolenie

Menedżerowie zespołów sprzedażowych, osoby odpowiedzialne za wyniki sprzedaży, obsługę klienta i utrzymanie handlowców w zawodzie.

Program szkolenia

Program

1. Przygotowanie procesu rekrutacyjnego
- zdefiniowanie zadań i zakresu obowiązków wobec kandydata
- stworzenie profilu przyszłego kandydata
- współpraca z działem HR – delegowanie zadań
- opracowanie oferty pracy
- jak i gdzie szukać odpowiednich kandydatów
- selekcja aplikacji


2. Rozmowa rekrutacyjna
- techniki prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej
- wywiad behawioralny
- weryfikacja umiejętności kandydata
- ocena zachowań


3. Weryfikacja referencji kandydata
- wywiad z byłymi przełożonymi
- opinie klientów
- rozmowa z byłymi współpracownikami


4. Wybór najlepszego kandydata
- czy kandydat rozumie pojęcie „korzyść dla klienta” ?
- czy kandydat zna podstawy psychologii zachowań ?


5. Okres próbny
- schemat wdrożenia
- planowanie i rozliczanie pracy


6. Typowe błędy popełniane w procesie rekrutacji

Forma szkolenia

Warsztaty

Trener

Lech Dworaczyński – jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych jak i pojedynczych handlowców. Nadal czynny zawodowo menedżer sprzedaży, odpowiadający za wyniki sprzedażowe organizacji, jak i kariery zawodowe podwładnych handlowców. Swoje poglądy, przemyślenia w obszarze procesów sprzedażowych i szeroko pojętej obsłudze klienta od kilku lat umieszcza na na portalu www.menedzersprzedazy.pl oraz na blogu www.dworaczynski.pl