Rekomendacje – podstawa dobrze funkcjonującego biznesu

Koszt szkolenia

890 PLN netto

Korzyści

Najlepsi sprzedawcy pracują prawie wyłącznie dzięki poleceniom. Najefektywniejsi sprzedawcy nie czekają na klientów, to klienci wracają do nich i polecają ich innym.

Podsumowanie stosowanych przez uczestników metod uzyskiwania rekomendacji, analiza doświadczeń pozytywnych i negatywnych. Zdobycie wiedzy niezbędnej do nabycia umiejętności prowadzenia swojego biznesu w oparciu o referencje klientów.

Dla kogo szkolenie

Doświadczeni sprzedawcy, konsultanci, doradcy klienta, menedżerowie sprzedaży niższego i średniego szczebla.

Program szkolenia

1. Rola rekomendacji w zyskownym prowadzeniu biznesu

2. 10 głównych korzyści w pracy na poleceniach

3. 10 głównych błędów w pozyskiwaniu poleceń od istniejących i potencjalnych klientów

4. Możliwe strategie postępowań w celu pozyskiwania referencji

5. Czy wiemy, czego chcemy od własnego biznesu

6. Rekomendacje z punktu klienta

7. Wybrane taktyki mające na celu zdobycie poleceń od klientów

8. Uruchomienie mechanizmów zmiany własnych zachowań

9. Przykładowe metody „wymuszenia” zmian w dotychczasowym działaniu

Forma szkolenia

1-dniowe seminarium

Trener

Lech Dworaczyński – jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych jak i pojedynczych handlowców. Nadal czynny zawodowo menedżer sprzedaży, odpowiadający za wyniki sprzedażowe organizacji, jak i kariery zawodowe podwładnych handlowców. Swoje poglądy, przemyślenia w obszarze procesów sprzedażowych i szeroko pojętej obsłudze klienta, od kilku lat zamieszcza na portalu www.menedzersprzedazy.pl oraz na blogu www.dworaczynski.pl