Kontrola członków zespołu sprzedażowego - przykry obowiązek czy szansa

Miejsce i Data

Wrocław

Koszt szkolenia

890 PLN netto

Korzyści

Nikt nie lubi być kontrolowany. Jednak tylko prawidłowa kontrola daje informacje menedżerowi i jego podwładnemu, co zrobiono a co należało zrobić. Omówienie najważniejszych aspektów kontroli, począwszy od sposobu jej komunikacji, celowości przeprowadzania, stosowanych narzędzi, po tworzenie niezbędnej dokumentacji. Nie ma miejsca na błędy w tym obszarze. Poznaj sprawdzone metody najlepszych menedżerów i rozważ ich wdrożenie we własnej działalności.

Dla kogo szkolenie

Menedżerowie zespołów sprzedażowych, odpowiedzialni za wyniki sprzedaży, obsługę klienta i utrzymanie handlowców w zawodzie.

Program szkolenia

1. Podstawa kontroli menedżerskiej

Jak „sprzedać” podwładnym czynności kontrolne, aby nie budziły negatywnych emocji, tylko szansę na ułatwienie pracy?

2. Główne problemy kontroli

Jak zdefiniować punkt odniesienia, zrozumiały dla każdej ze stron i akceptowalny?

3. Opis standardów pracy

W jaki sposób stworzyć dokumentację procesową a następnie skutecznie ją wykorzystać?

4. Metody skutecznej kontroli

Jak, gdzie i kiedy przeprowadzać procesy kontrolne, nie zajmując czasu handlowca?

5. Ekonomia w działaniach kontrolnych

Jak przeprowadzać czynności kontrolne, nie marnując cennych zasobów?

6. Typowe błędy w procesie kontroli handlowców/doradców klienta

Jakie czynniki powodują niewłaściwy punkt skupienia, powodujący problemy komunikacyjne?

7.Odpowiedzi na pytania uczestników, indywidualne rozmowy

 
 

Forma szkolenia

1 - dniowe seminarium

Trener

Lech Dworaczyński – jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych jak i pojedynczych handlowców. Nadal czynny zawodowo menedżer sprzedaży, odpowiadający za wyniki sprzedażowe organizacji, jak i kariery zawodowe podwładnych handlowców. Swoje poglądy, przemyślenia w obszarze procesów sprzedażowych i szeroko pojętej obsłudze klienta, od kilku lat zamieszcza na portalu www.menedzersprzedazy.pl oraz na blogu www.dworaczynski.pl